סוגיות שונות בדיני התעבורה

סוגיות שונות בדיני התעבורה

החוק בישראל קובע חובת רכישת ביטוח חובה לכל כלי רכב (ומכאן שמו, ביטוח חובה). החוק קובע מקרים בהם ניתן לקבל פיצוי בעקבות פגיעה בתאונת דרכים עם רכב ללא ביטוח או פגיעה מרכב לא ידוע כמו תאונת פגע וברח באמצעות קרנית, הקרן הממשלתית לנפגעי תאונות דרכים. לעתים, כאשר נפגע נהג ברכב ללא ביטוח אך בתאונה היה מעורב רכב נוסף עם ביטוח, ניתן להגיש תביעת נזיקין בעקבות תאונת הדרכים נגד נהג הרכב המבוטח. ישנם גם מקרים מסוימים בהם אפילו לאחר ביטול ביטוח החובה, על חברת הביטוח חובה לשלם פיצויים לנפגע. במקרים של תאונות דרכים מומלץ לפנות לייעוץ עם עורך דין בעל נסיון בתאונות דרכים לבחינת הזכויות שלכם וקבלת פיצוי צודק. משרד עו"ד זלצר מבין את חומרת הפגיעה ופועל לסייע לכם לקבל את מלוא הפיצוי שמגיע לכם בעבור מלוא הנזקים כולל הפסדי שכר ופנסיה, הוצאות רפואיות, התאמות דיור, טיפולים רפואיים, קנאביס, כאב וסבל ועוד. הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עו"ד זלצר להתייעצות עם עורך דין מומחה, מנוסה, סבלני ואכפתי.

תאונות דרכים עורך דין בהעדר ביטוח חובה

עפ"י חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, נפגע בתאונה יתבע את חברת הביטוח של הרכב בו הוא נהג או נסע, בין אם הוא (או הרכב בו הוא נסע בזמן שנפגע) אשם בתאונה ובין אם נהג רכב אחר אשם בתאונה. אך במקרה בו אדם נהג ברכב ללא כיסוי ביטוחי והתאונה נגרמה כתוצאה מאשמתו של נהג רכב אחר, הנפגע רשאי להגיש תביעה נזיקית נגד נהג הרכב האחר וחברת הביטוח של הרכב האחר (אך עליו להוכיח את אשמת הנהג האחר). לשם כך יש צורך להוכיח את נסיבות התאונה ולאסוף ראיות להוכחת הטענות. מומלץ לבחור משרד תאונות דרכים עורך דין שנחשב לאחד מהטובים בתחום. ליווי התהליך עם עורך דין מנוסה מגדיל את הסיכויים לקבלת פיצויים גם במקרים של נהיגה ללא ביטוח.

פיצויים לנפגעים בתאונות פגע וברח

במקרים של תאונת פגע וברח הנהג האחראי לתאונה אינו ידוע ולא ניתן להגיש תביעה נגדו ונגד חברת הביטוח שלו. קרן הפיצויים לנפגעי תאונת דרכים (קרנית) מעניקה רשת ביטחון לנפגעים בתאונות פגע וברח כך שיש גורם שיכסה את נזקיהם וישלם להם פיצויים. למשרד עו"ד זלצר נסיון רב שנים. עורכי הדין במשרד זלצר ידועים ביחס אישי, מענה מהיר, הנחיות ברורות וסיום מהיר של ההליך עם פיצוי כספי הולם.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות

רשלנות רפואית – תחום רחב ומורכב

רשלנות רפואית עורך דין הוא תחום רחב ומורכב למדי. חמורבי, המפורסם במלכי בבל, קבע עוד במאה ה-18 לפנה"ס שרופא שגרם נזק ייענש. חשוב להדגיש שלא

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?