עורך דין רשלנות רפואית במרכז

פציעה או מחלה שנגרמו כתוצאה מרשלנות רפואית, משפיעות באופן משמעותי על חיי הנפגעים ובני משפחתם, במקביל ליצירת לחץ כלכלי משמעותי. עורך דין רשלנות רפואית במרכז מסייע לנפגעים להגיש תביעת פיצויים לכיסוי הוצאותיהם הרפואיות, לצד פיצויים בגין כאב וסבל, אובדן מקום עבודה או ירידה בכושר העבודה, וכל סעיף פיצוי אחר שרלוונטי לנפגע. משרד עורך דין זלצר מלווה נפגעי רשלנות רפואית בתביעות נגד האחראים, ותוצאות ההליכים המשפטיים מאפשרות להם להשיג את התמיכה, הטיפול והסעד הכספי הדרושים להם לשיקום מצבם (או שימור המצב שלא יתדרדר), לממן את הצרכים הנדרשים ולכסות את נזקיהם.

התנהגות של איש מקצוע רפואי שאינה עומדת בסטנדרט הטיפול המתאים, ומובילה לפגיעה במטופל או במקרים חמורים, למוות בעוולה הינה דוגמא לרשלנות רפואית. כל רופא, מנתח או איש צוות רפואי אחר מחויבים ב"חובת הזהירות" בטיפול במטופלים, ואם חובה זו מופרת, ייתכן והנפגע זכאי לתבוע פיצויי רשלנות רפואית, עם ייצוג של עורך דין רשלנות רפואית במרכז.

חשיבות קבלת ייעוץ של עורך דין רשלנות רפואית במרכז שיש לו מוניטין של מומחה בתחום

תביעות רשלנות רפואית הן מורכבות ויכולות להיות קשות להוכחה, לכן חשוב לקבל ייעוץ, ליווי וייצוג של עורך דין רשלנות רפואית במרכז מנוסה ובקיא בתחום כדי להציג היטב את הטיעונים החזקים. חשוב להתייעץ עם עורך הדין הנכון, כי רשלנות רפואית היא תחום מיוחד מאוד בדיני נזקי גוף הדורש יכולת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם מומחים רפואיים ולבנות עילות חזקות לתביעה לצורך הוכחתה. עורך הדין יזמין עדות של מומחה רפואי אחד או יותר שיש לו ניסיון בתחום הרשלנות הרפואית לצורך ביצוע הערכות, עיון בתיעוד הרפואי והכנת חוות דעת מפורטת לביסוס רשלנות הנתבע.

ניסיון מוכח

יש מקרים בהם לאחר הגשת תביעה, השלב הבא בתהליך הוא גישור – שבו כל הצדדים נפגשים ומנסים להגיע להסכמה על פתרון. תביעות רשלנות רפואית רבות נפתרות בשלב זה עם הסכמה על פשרה. במקרים שבהם לא הושג הסדר פשרה, עורך הדין של הנפגע ייעץ לו לגבי המשך בירור המשפט בבית המשפט במטרה לקבל פיצוי מקסימלי הולם. למשרד עורך דין זלצר יש ותק של למעלה מחמישים שנים בייצוג וליווי נפגעי רשלנות רפואית לאורך כל ההליכים המשפטיים הנדרשים.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים