תביעת נזיקין פיצוי

אם נפצעתם בתאונה או שנגרמה לכם פגיעה גופנית כתוצאה ממחדל או מעשה של מישהו אחר, כולל פציעה שנובעת מרשלנות רפואית של רופא, מנתח או צוות רפואי, או כל פציעה או פגיעה אחרת שנגרמה לכם, יתכן שיש לכם עילה להגשת תביעת נזיקין פיצוי בסכום שערכו יחושב על ידי עורך דין מומחה בדיני נזיקין. משרד עורך דין זלצר מתמחה בדיני נזיקין ורשלנות רפואית, והוא ינהל את ההליך המשפטי או משא ומתן להסדר עם עורך הדין של האחראים מחוץ לכותלי בית המשפט.

תביעת נזיקין פיצוי מבוססת על שילוב של הוצאות, נזקים ופיצוי בגין כאב וסבל

קיימים שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון בעת קביעת סכום הפיצוי המגיע לכם במסגרת הגשת תביעת נזיקין פיצוי. בדרך כלל קל לחשב נזקים מיוחדים. אלה כוללים עלויות שנגרמו בפועל, כמו למשל ניתוח פרטי, תרופות, רכישת ציוד מיוחד, אובדן שכר, זמן מחלה או ימי חופשה שנוצלו לצורך ההחלמה, וכל הוצאה אחרת שנגרמת בגלל הפציעה. בפגיעות קשות, תביעת נזיקין פיצוי תכלול גם דרישה לפיצוי בגין אובדן השתכרות עתידי, הוצאות לעתיד, כאב וסבל והפסדים נוספים שנגרמו לתובע.

ניתן לתבוע גם החזר מלא של נזקים רפואיים מיוחדים

סעיף זה של תביעת נזיקין פיצוי כולל הוצאות בגין הזמנת אמבולנס, טיפולים רפואיים, צילומי רנטגן, טיפולים פרטיים, תרופות וכו'. פיצוי עבור "כאב וסבל", נועד לפצות נפגעים על נזקים שאינם ממוניים. זה כולל כאב, חרדה וסבל אחר שהנפגעים חווים כתוצאה מהפציעה. לעתים זה כולל גם קיצור בתוחלת החיים. קביעת הסכום המתאים לסעיף זה של תביעת נזיקין פיצוי מבוססת על מגוון גורמים, לרבות אופי וחומרת הפציעה, רמת הכאב שנגרמה לנפגעים, משך ההחלמה וההפרעה לחיים. למשרד עורך דין זלצר יש ניסיון של למעלה מחמישים שנים בתביעות נזיקין ותביעות רשלנות רפואית, והצוות המקצועי שלנו ילווה אתכם במטרה להשיג את סכום הפיצוי ההולם.

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים