שירותי נוטריון מקצועיים

שירותי נוטריון מקצועיים

שירותי נוטריון הינם שירותים שכיחים במיוחד הנדרשים לא פעם במסגרות שונות ולצרכי המערכת המשפטית. משרד עורכי הדין זלצר בעל ניסיון של מעל 50 שנים בתחום דיני הנזיקין, תאונות דרכים ורשלנות רפואית. המשרד בעל ניסיון רב שנים בתחומי המשפט המסחרי, דיני מקרקעין ודיני חברות. בין היתר, מספק המשרד שירותי נוטריון בתל אביב למגוון צרכים שונים.

מתי נזדקק לשירותי נוטריון בתל אביב?

במקרים רבים יש צורך בשירותי נוטריון הנדרשים על פי החוק. אלה יכולים להיות לעריכה של צוואה בפני נוטריון, לצורך אימות חתימות (לדוגמה אישור חתימה נוטריוני על גבי יפ"כ – יפויי כח נוטריוני על גבי טפסים של הבנק לצורך קבלת משכנתא), אישורי תרגום, אישורי חיים, אימות הסכמי ממון, אישורים בחתימת נוטריון לצורך חותמת אפוסטיל ועוד אישורים רבים אחרים הנדרשים באימות נוטריוני.

האם כל עורך דין יכול להיות גם נוטריון?

התשובה היא לא. כדי לקבל רישיון של נוטריון על עורך הדין להיות אזרח ישראלי (או תושב קבע), עורך דין עם ניסיון של 10 שנים לפחות ואישור של ועדה מיוחדת מטעם מחלקת הנוטריונים של משרד המשפטים. כמובן שהנוטריון צריך להיות חבר בלשכת עורכי הדין, לא הורשע בעבירה שיש עימה קלון ולא הושעה מהלשכה.

איך לבחור עורך דין נוטריון בתל אביב?

בבואכם לבחור עורך דין נוטריון אתם רוצים לוודא שיש ברשותו רישיון נוטריון וניסיון מספק בתחום המשפטים. כדאי לבדוק גם המלצות על המשרד ועורך הדין ולוודא שהאישורים של אותו נוטריון קבילים בבית המשפט. במילים אחרות – כדאי לבדוק תחילה מול מי אתם עובדים ולא להסתמך רק על העובדה שמדובר בעורך דין, שכן אין זה אומר שאותו עורך דין הוא גם נוטריון.

מחפשים נוטריון מקצועי ומנוסה? הגעתם למקום הנכון

משרדי עו"ד זלצר המתמחה בתחום דיני הנזיקין והרשלנות מספק שירותי נוטריון למגוון תחומים ונושאים. אם אתם מחפשים נוטריון בתל אביב תוכלו להגיע אל משרדנו ונשמח לעמוד לשירותכם. בין היתר המשרד מסייע בניסוחים של הסכמים, ייפויי כוח, שירותי צוואה בפני נוטריון, הסכמי ממון, חוזים ועוד. המשרד מספק שירותיו בתל אביב והסביבה וישמח לעמוד לשירותכם בכל עת ובכל צורך. בעוד לא כל עורך דין רשאי לאמת מסמכים ולתת שירותי נוטריון אנא ודאו שאתם עובדים עם עורך דין בעל רישיון נוטריון בתוקף וניסיון בתחום המשפטי בו אתם זקוקים לשירות.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

טיפול מקצועי בדיני התעבורה המורכבים

תאונות דרכים הינן בין הגורמים העיקריים לפציעות קשות. בכל יום מתרחשות בכבישי ישראל תאונות, חלקן מוגדרות תאונות קשות או קטלניות. תאונה קשה יכולה להיות תאונה

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?