עורך דין נזיקין במודיעין עילית

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות הבלתי נתפסת שפוקדת את מודיעין עילית והסביבה. ישנם יישובים נוספים עם אחוזים גבוהים של תאונות בהן מעורבים ילדים (כמו ביתר עילית, אלעד, לוד, בני ברק, בית שמש ונוף הגליל לדוגמה), אך לפי המספרים היבשים עולה תמונה עגומה במיוחד של תאונות במודיעין עילית.

בין אם מדובר בתנאי השטח והתשתיות / חוסר אכיפה והרתעה / גודל והרכב האוכלוסייה / צפיפות או כל סיבה אחרת, לפי הדוח שפורסם, כמות הנפגעים בתאונות דרכים במודיעין עילית חריגה ביותר בהיקפה.

איך מוצאים עורך דין נזיקין במודיעין עילית?

חשוב ביותר לאתר את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם. עו"ד עם ניסיון ו"קבלות". למרות שהמאמר עוסק בעורך דין נזיקין מודיעין עילית, המיקום הגיאוגרפי של משרד עורכי הדין חשוב הרבה פחות מהמומחיות של עורך הדין, ניסיונו בתחום, הצלחותיו, המלצות והתרשמות אישית. מדוע? היות והתקשורת עם עורך דין נזיקין ברובה לא חייבת להיות פיזית. אפילו ניתן לחתום על תצהירים ללא נוכחות פיזית.

כמה עולה עורך דין נזיקין במודיעין עילית?

כשמדובר בתאונות דרכים, שכר הטרחה קבוע בחוק ולא ניתן לחרוג ממנו, והוא נע בין 8% ל – 13% מגובה הפיצויים, בהתאם לשלב אליו הגעתם (פשרה לפני הגשת תביעה – 8%, פשרה לאחר הגשת תביעה – 11%, פסק דין – 13%). משלם הפיצויים נושא גם בשכר הטרחה, לפחות ברובו.

היות וגובה שכר הטרחה קבוע ואינו תלוי בותק או במוניטין, חשוב ביותר כשמחפשים עורך דין נזיקין במודיעין עילית לבחור בעורך הדין הטוב ביותר בתחום, עם נסיון והצלחות (הסיכוי של עו"ד עם ותק וניסיון של 50 שנים לזכות בפיצויים גבוהים גדול יותר מסיכוי של עו"ד צעיר ללא נסיון ומומחיות בתחום).

אם נסכם – כשמחפשים עורך דין נזיקין במודיעין עילית, מיקום המשרד של עורך הדין הוא בעל חשיבות משנית, והחשיבות העיקרית היא ניסיונו והצלחותיו.

מה עושים לאחר תאונה עם פגיעות בגוף? מתי פונים לעורך דין נזיקין במודיעין עילית?

לפני הכל יש לקבל טיפול רפואי ולהודיע למשטרה. חשוב לתעד בשטח בזמן אמת את תנאי השטח ואם יש מפגע או גורם אחר שגרם לתאונה, חשוב לתעד גם אותו. אם יש עדים – חשוב לקחת מהם פרטי קשר למקרה הצורך.

מומלץ לפנות לעורך דין נזיקין במודיעין עילית מוקדם ככל האפשר ע"מ שיכוון אתכם ויחד תוכלו לתכנן את האסטרטגיה הטובה ביותר לשיקום ופיצוי ראוי.

מה עושים חו"ח במקרה של פטירה?

עיזבונו של הנפגע שנפטר יכנס לנעליו ויתבע בשמו את הפיצויים (תביעת עזבון ותלויים).

זה משנה מי אשם בתאונה?

אם מדובר בתביעות לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, לא משנה מי האשם (אלא במקרים חריגים). לשם כך בדיוק נועד ביטוח החובה שכל בעל רכב חייב לרכוש (לעיתים גם בתאונה ללא ביטוח ניתן לקבל פיצוי). אם מדובר בפגיעה אחרת, יש חשיבות לשאלה מי אשם (או מי התרשל). אם אתם לא בטוחים כיצד לפעול לאחר תאונה או את מי צריך לתבוע, אל תהססו ליצור קשר בהקדם עם עורך דין נזיקין במודיעין עילית או בכל מקום אחר.

עורך דין נזיקין במודיעין עילית – לא רק תאונות דרכים

עורך דין נזיקין מתמחה לרוב בכל סוגי הפגיעות, וזה כולל מקרים רבים ומגוונים כמו תאונות עצמיות בבית, טביעות בבריכה או בים, תאונות בבית ספר או אפילו נפילות ברחוב או בבית עסק. עורך דין נזיקין במודיעין עילית בעל נסיון ידע לייעץ לכם כיצד לפעול בעקבות כל אירוע שבגינו נפצעתם.

טיפים קטנים לסיום

כאשר לקוח אינו מרוצה מעורך הדין ורוצה לעבור לעורך דין, הוא רשאי לעשות זאת. בתביעה לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, במעבר בין עורכי דין הלקוח לא ישלם שכר טרחה יותר גבוה מזה שנקבע בחוק (ועורכי הדין השונים יצטרכו להגיע להסכמות ביניהם לגבי אופן חלוקת שכר הטרחה).

טיפ קטן לסיום – חשוב ביותר לוודא שהסיכומים הרפואיים ומכתבי השחרור תקינים וללא טעויות. למרות הנטייה "לברוח" מבית החולים ולחזור הביתה כמה שיותר מהר, קחו עוד רגע ותוודאו שהכל כתוב בצורה מדויקת (לדוגמה אם המטופל/ת הגיעו למיון בעקבות תאונת דרכים, חשוב שיהיה כתוב שהסיבה להגעה למיון היא תאונת דרכים, או אם התאונה היתה בדרך לעבודה, חשוב לציין זאת).

המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות

רשלנות רפואית – תחום רחב ומורכב

רשלנות רפואית עורך דין הוא תחום רחב ומורכב למדי. חמורבי, המפורסם במלכי בבל, קבע עוד במאה ה-18 לפנה"ס שרופא שגרם נזק ייענש. חשוב להדגיש שלא

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?