סוגיות משפטיות מורכבות

סוגיות משפטיות מורכבות

תביעות נזיקין מוגשות בגין פגיעות בגוף ובנפש. חובת ההוכחה לחומרת הפגיעה והיקפה חלה על הנפגע. ייתכן ויש לכם זכות לקבל פיצוי בגין נזק שנגרם לכם לאחר תאונת דרכים, תאונת עבודה, פגיעה מלשון הרע, תאונה במקום ציבורי, תאונה במרחב עסקי וכן הלאה. לא בטוחים האם יש לכם עילה לתביעה? אל תקבלו כל החלטה מבלי להתייעץ תחילה עם הצוות במשרד עו"ד זלצר. עורכי הדין במשרד עו"ד זלצר מתמחים בדיני נזיקין, לקוחות המשרד נהנים מייעוץ מקצועי, מסור, מדויק ואישי.

איך עורך דין לתביעות נזקי גוף מגדיל את סכום הפיצוי שלכם?

פנייה מוקדמת ככל האפשר אל עורך דין לתביעות נזקי גוף חיונית לגיבוש טיעונים ואיסוף ראיות להצגת הנזק שנגרם לכם במלואו. עורך הדין ינחה אתכם איך לתעד את הזירה ולאסוף ראיות להצגת טיעונים מבוססים בבית המשפט. כמו כן, עורך הדין יסביר אלו קבלות כדאי לכם לאסוף כולל הוצאות נסיעה לבית החולים, אביזרים רפואיים, אבדן ימי עבודה ועוד. במקרים רבים אפשר וכדאי להגיש תביעה לקבלת פיצוי אל מספר גורמים, עורך דין לתביעות נזקי גוף יידע להנחות אתכם, להגיש את התביעות ולפעול נכון אל מול כל אחד מהגורמים, בטרם התביעה תתיישן.

הגשת תביעת נזיקין לאחר נפילה במקום ציבורי

מפגעים נמצאים בכל רחבי המרחב הציבורי. במקרים של פגיעה בעקבות מפגע ניתן להגיש תביעת נזיקין כנגד הרשות האחראית ו/או בעל המקום ו/או השוכר ו/או מי שגם לנזק במעשה רשלנות או במחדל. כך למשל, אדם שנפל ברחוב בעקבות מפגע רשאי להגיש תביעה כנגד העירייה או הרשות המקומית. אם המפגע הינו בעקבות מעשה רשלני של בעל עסק למשל, ניתן לתבוע גם את אותו בעל עסק. את התביעה מגישים יחד עם תיעוד של המפגע והיקף הנזק נגד הגורם האחראי הרלוונטי. כך למשל, אם מעדתם במרכז קניות מסחרי, התביעה תופנה כנגד בעלי המתחם ו/או חברת הניהול שלו.

כנגד מי כדאי להגיש תביעת נזיקין?

לא בטוחים כנגד מי כדאי לכם להגיש את תביעת הנזיקין? התייעצות עם עורך דין לתביעות נזקי גוף נדרשת להגשת תביעה מבוססת כנגד הגורם האחראי. פנייה מוקדמת אל עורך דין חוסכת לכם זמן, מונעת טעויות ומגדילה את סיכויי ההצלחה של התביעה. משרד עו"ד זלצר הוא הכתובת לתביעות נזיקין מוצלחות עם היסטוריה של תיקי פיצויים מהגדולים שנראו בישראל.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

סוגיות משפטיות בתחום הרפואה

לצערנו בשנים האחרונות מקרי רשלנות רפואית נגלים יותר ויותר, ובכלל זה גוברים גם מקרים של רשלנות רפואית במתן תרופות. בעולם המודרני אנשים נוטלים תרופות מסוגים

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?