משפט ורפואה – מקרים מורכבים שונים

משפט ורפואה – מקרים מורכבים שונים

כאשר אדם פונה לקבלת טיפול רפואי, הוא בוודאי לא צופה להיפגע מכך. למרבה הצער, ישנם מקרים בהם הליכים או טיפולים רפואיים גורמים לנזק, החל מירידה בתפקוד ובאיכות החיים ועד לדרגות שונות של נכות ואף מוות. לעתים הרשלנות הרפואית נגרמת לא כתוצאה מטיפול רפואי, אלא כתוצאה מאי-טיפול בשל אבחנה שגויה. המונח "רשלנות רפואית" הפך לנפוץ עד כדי כך שחלק מהאנשים מאמינים שכל סטייה מנתיב ההחלמה הצפוי שלהם נופלת תחת קטגוריה זו, מה שמניע אותם לפנות לעורך דין רשלנות רפואית כדי להגיש תביעה. חשוב לציין שלא כל נזק שנגרם מטיפול רפואי מהווה רשלנות רפואית, ולא כל טעות של רופא מהווה רשלנות ברת פיצוי. יש לעמוד בקריטריונים ספציפיים, שרק אנשי מקצוע מנוסים ובעלי ידע בתחום זה יכולים לקבוע. הם יוכלו להעריך אם יש "קייס" והיתכנות להגשת תביעה. משרד עו"ד זלצר קיים משנת 1969 ונחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום דיני הנזיקין והרשלנות הרפואית. נעמוד לשירותכם בכל צורך בטלפון או ביצירת קשר באתר.

עורך דין מומחה לרשלנות רפואית – טיפים חשובים לבחירת העורך דין המתאים:

כיצד נבחר עורך דין? אלו השיקולים המרכזיים לבחירת עורך דין מומחה לרשלנות רפואית:

  • ניסיון: בררו מהו הניסיון של עורך הדין.
  • מוניטין והמלצות: בנוסף לסקירת פסקי דין ציבוריים, ניתן לאסוף תובנות לגבי המוניטין וההמלצות של משרד עורכי דין באמצעות רשתות חברתיות ופלטפורמות מקוונות כמו גוגל, פייסבוק וכו'.
  • תחום התמחות: בדיקת התמחות המשרד חיונית. אם עורך דין אינו מתמחה ברשלנות רפואית, ייתכן שלא יהיה כדאי להעסיק אותו במקרה שלך. מומלץ לוודא שלעורך הדין יש הבנה מעמיקה בתחום, מתמחה ברשלנות רפואית באופן ספציפי, ומבין את הניואנסים וההבחנות בין רשלנות רפואית למקרי טיפול שלא צלחו ושאינם מהווים רשלנות ברת פיצוי.
  • חיבורים ומשאבים: הזמינות של חיבורים ומשאבים יכולה להשפיע באופן משמעותי על הצלחת התביעה שלך. משרד עורכי דין המתמחה ברשלנות רפואית יוצר לעיתים קרובות קשרים עם רופאים מומחים מדיסציפלינות שונות. זה מאפשר להם לבקש מייד מהמומחה המתאים חוות דעת וסקירת המקרה הנתון, וחוסך זמן יקר שאחרת היה מושקע בחיפוש אחר מומחים באופן עצמאי. בד"כ ללקוח הממוצע אין גישה לחיבורים כאלה. יש לזכור כי הצד הנתבע – בד"כ רופא או מוסד רפואי – הינו בעל משאבים וגישה כמעט בלתי מוגבלת למומחים שיעידו מטעמו, ולפיכך ישנה חשיבות מירבית בבחירת המומחה המתאים להצלחת התביעה.

בחרו נכון לקבלת התוצאה המיטבית עבורכם

על ידי התחשבות בגורמים אלו, תוכל לקבל החלטה מושכלת בעת בחירת עורך דין מומחה לרשלנות רפואית.

לסיום אתם רוצים לוודא שאתם מקבלים יחס ושירות מעולה מצוות המשרד, שכן על אף שעורכי דין רבים מצהירים על שירות איכותי ברמה גבוהה, מעטים נוטים לקיים זאת בפועל כאשר הלקוח באמת זקוק לזה. משרד עו"ד זלצר, מומחה בתחום זה וצוות המשרד ישמח לספק לכם ייעוץ.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

טיפול מקצועי בדיני התעבורה המורכבים

תאונות דרכים הינן בין הגורמים העיקריים לפציעות קשות. בכל יום מתרחשות בכבישי ישראל תאונות, חלקן מוגדרות תאונות קשות או קטלניות. תאונה קשה יכולה להיות תאונה

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?