להגן על הזכויות שלכם בזמן תאונה – הכיצד?

להגן על הזכויות שלכם בזמן תאונה – הכיצד?

לאחר תאונת דרכים בה נפצעתם אתם או אדם קרוב לכם, אין זה פשוט לחשוב בבהירות וזהו בדיוק השלב בו רבים עלולים לטעות. אנחנו כאן בכדי להסביר לכם אין בוחרים נכון עורך דין תאונות דרכים מומלץ ומה עליכם לעשות בשביל להגן על הזכויות שלכם. למעט מקרים חריגים ויוצאי דופן, החוק בישראל מקנה לכל נפגע גוף בתאונת דרכים זכות לפיצוי כספי, לכן אל תמהרו לוותר על מה שמגיע לכם או להתפשר על סכום חלקי מבלי להתייעץ תחילה עם עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים.

מי נחשב עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

היכולות של עורך הדין שתבחרו צפויות להשפיע על התוצאות של ההליך ובסופו של דבר על סכום הפיצויים. על כן, הקפידו לבחור את עורך הדין שלכם על פי הפרמטרים הבאים. עורך דין תאונות דרכים מומלץ הוא בראש ובראשונה עורך דין שמתמחה בתחום ובעל ניסיון מוכח. על עורך דין שעוסק בתביעות פיצויים להיות מומחה בדיני נזיקין. שימו לב שאתם בוחרים עורך דין נזיקין עם ניסיון בתביעות נזיקין לאחר תאונת דרכים. הניסיון של עורך הדין יבוא לידי ביטוי בניהול נכון של התביעה, בקיאות בחוק ובפסיקה, בחשיבה מחוץ לקופסא, התנהלות נכונה מול חברות הביטוח, אסרטיביות, הצגה נכונה של הראיות, היכרות עם אנשי המפתח והיותו מעורב בקביעת הלכות של בית המשפט העליון.

איך בודקים המלצות של עורך דין?

בד"כ עורך דין תאונות דרכים מומלץ מדורג בין צמרת המשרדים בתחום וכן בחברת דירוג חיצונית, כמו למשל דירוג  Dun's 100שנחשב בעיני רבים לדירוג הרציני והיוקרתי ביותר בתחום עריכת הדין. בנוסף, מרבית האוכלוסייה מבססת את בחירת אנשי המקצוע על המלצות שמתפרסמות אונליין. רשת האינטרנט היא ללא כל ספק מאגר שימושי של מידע עם דגש על חוות דעת, אך יש להקפיד ולבדוק היטב את חוות הדעת ולוודא שהן אכן אותנטיות. עורך דין תאונות דרכים מומלץ לא יהסס לאפשר לכם לשוחח עם לקוחות עבר שימליצו על שירותיו. אל תתעצלו לבדוק מתי ניתנה כל חוות דעת והאם עומד מאחוריה גורם נטול אינטרסים. ניתן גם לבדוק ברשת ובמאגרי המידע על פסיקות בהן היה מעורב משרד עורכי הדין, ועל הצלחותיו.

משרד עו"ד זלצר ידוע כאחד המשרדים המובילים לטיפול בתביעות פיצויים לאחר תאונת דרכים, בעל ותק וניסיון של עשרות שנים, והיה מעורב בפסיקות חשובות והלכות של בית המשפט העליון. חייגו עכשיו להתייעצות עם עורך דין מקצועי, מנוסה, סבלני, מסור ואסרטיבי.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

טיפול מקצועי בדיני התעבורה המורכבים

תאונות דרכים הינן בין הגורמים העיקריים לפציעות קשות. בכל יום מתרחשות בכבישי ישראל תאונות, חלקן מוגדרות תאונות קשות או קטלניות. תאונה קשה יכולה להיות תאונה

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?