תביעות שמתייחסות לנזקי גוף

תביעות שמתייחסות לנזקי גוף

תביעות לפי דיני נזיקין יש להגיש בליווי של עורך דין שמתמחה בתחום. עו"ד נזקי גוף הוא הכתובת לניהול תביעות שמתייחסות לנזקי נוף שנגרמו בתאונות. פנייה מוקדמת אל עורך דין מקצועי ומנוסה חשובה להמשך הדרך. כל אדם שנפגע בגוף או בנפש ומבקש לקבל פיצויים רשאי להגיש תביעה משפטית כנגד הגורם האחראי למפגע. תביעות נזקי גוף מוגשות בנסיבות שונות, למשל לאחר תאונות דרכים, תאונות במרחב הציבורי, תאונות במגרשי ספורט, תאונות בגן השעשועים, רשלנות רפואית, תאונות במסגרת חינוכית, תאונות עבודה. כל תביעה מוגשת בהתאם לדין והחוק המתאים לנסיבות המקרה, למשל: חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, פקודת הנזיקין, חוק איסור לשון הרע, חוק האחריות למוצרים פגומים וחיקוקים נוספים. מתלבטים האם יש לכם עילה להגיש תביעה? משרד עו"ד זלצר בקיא בדיני נזיקין, צוות עורכי הדין של המשרד זמין, מקצועי, מסור, מנוסה, אסרטיבי, אל תמהרו לוותר על הזכות שלכם לפיצוי מבלי להתייעץ עם עורכי הדין במשרד.

איך עו"ד נזקי גוף יכול לעזור לכם?

התייעצות ראשונית עם עו"ד נזקי גוף מיועדת לקבלת הסבר ראשוני אודות הזכויות שלכם, הגורמים האחראים לנזק, סיכויי ההצלחה של התביעה, סוג ההליך המתאים, משך ההליך, תיעוד נדרש. הגורמים כנגדם תגישו את התביעה אינם ממהרים לשלם לכם את מלוא סכום הפיצוי, הם יפעלו בנחישות להפרכת הטיעונים. בתביעות לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים האחריות היא מוחלטת והמלחמה תהיה על גובה הפיצוי, אבל בתביעות לפי חוקים אחרים בהם האחריות אינה מוחלטת המלחמה תהיה בראש וראשונה על עצם החבות לשלם פיצויים. בנוסף, במקרים בהם מדובר בתביעת נזקי גוף שמוגשת כנגד כמה גורמים הם ינסו לשלב כוחות כנגדכם במטרה לדחות את התביעה. עו"ד נזקי גוף שמכיר היטב את החוק לא יאפשר לנתבעים להתחמק מאחריות או לבטל את הטיעונים שלכם. אדם שנפגע בתאונה זקוק לעורך דין בקיא ומנוסה שמתמחה בנזקי גוף.

את מי כדאי לתבוע לקבלת פיצוי בגין נזקי גוף?

אל תמהרו להגיש תביעות נזיקין מבלי להתייעץ תחילה עם עורך דין שמתמחה בתחום. עורך הדין יקשיב לפרטי המקרה ויקבע בהתאם אלו גורמים כדאי לתבוע ומתי במטרה לקבל את סכום הפיצוי המרבי. תביעות נזקי גוף מוגשות בהתאם לנסיבות כנגד גורמים שונים: חברות ביטוח, הביטוח הלאומי, קרן הפנסיה, גורמים עסקיים, גורמים פרטיים, גורמים ציבוריים. אם יש לכם פוליסת ביטוח סיעודי או ביטוח אבדן כושר עבודה ייתכן ותוכלו לקבל פיצוי נוסף. בנוסף, פעמים רבות יש זכאות לקבל תשלומים גם מהביטוח הלאומי. צרו קשר לתיאום פגישת התייעצות.

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות

רשלנות רפואית – תחום רחב ומורכב

רשלנות רפואית עורך דין הוא תחום רחב ומורכב למדי. חמורבי, המפורסם במלכי בבל, קבע עוד במאה ה-18 לפנה"ס שרופא שגרם נזק ייענש. חשוב להדגיש שלא

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?