עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע

עורך דין תאונות אופנוע זלצר-ליפשיץ

תאונות אופנוע נפוצות ביותר בימינו. על פי נתוני הרלב״ד (הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים), במחצית הראשונה של שנת 2023 נהרגו 42 רוכבי אופנוע וקטנוע בכבישי ישראל, שמונה יותר מתאריך זה בשנה שעברה שהסתיימה עם 77 הרוגים בתאונות דו-גלגלי. מאחר והרוכבים אינם מוגנים, בד"כ מדובר בתאונות שגורמות לנכויות קשות מאד: פגיעות ראש, משותקים, "צמח" ואפילו מוות. במקרה של תאונה חלילה עם אופנוע, מומלץ לפנות לעורך דין שמתמחה בתאונות אופנוע. תביעות אלו מוגשות בד"כ לבתי המשפט המחוזיים, בשל גובה הפיצויים הצפוי. משרד עו"ד זלצר מתמחה בפגיעות הקשות ביותר ותאונות אופנוע, והוא הכתובת לייעוץ משפטי מקצועי, יחס אישי, זמינות ומעל הכל מקצועיות והשגת התוצאות הטובות ביותר ללקוחות, הן מחברות הביטוח והן מהביטוח הלאומי. חייגו עכשיו לתיאום התייעצות עם עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים עם דגש על תאונות אופנוע.

עורך דין תאונות אופנוע עצמיות (תאונה ללא מעורבות של כלי רכב נוסף)

רוכבי אופנועים וקטנועים עלולים למצוא עצמם מעורבים בתאונה עצמית בעקבות איבוד שליטה על האופנוע או החלקה. מבחינה סטטיסטית, מרבית התאונות מכלל התאונות הקטלניות במעורבות כלים אלו הינן תאונות עצמיות. לא נדרשת מעורבות של רכב נוסף לצורך קבלת פיצויים ובמקרה של תאונת דרכים עצמית רוכב האופנוע יתבע פיצויים מחברת הביטוח שביטחה את האופנוע. עורך דין תאונות אופנוע מהטובים בתחום נחוץ במקרים אלו בשל הנטייה של חברות הביטוח לנסות לטעון שהתאונה לא התרחשה כמתואר או להיעדר כיסוי ביטוחי.

תשלום תכוף

בין אם מדובר בתאונה עצמית ובין אם מדובר בתאונה משולבת, תאונות אופנוע גורמות בד"כ פציעות קשות וחמורות. בתקופת האשפוז והשיקום וגם לאחר השחרור מבית החולים בפגיעות קשות הנפגעים איבדו את כושר ההשתכרות. במקרים כאלה עו"ד מומחה לתאונות אופנוע יפעל לקבלת "תשלום תכוף", כלומר תשלום ע"ח הפיצויים שישולם לנפגע עד לפסק הדין הסופי, ולעתים אפילו לפני הגשת תביעה לבית המשפט.

תאונת אופנוע ללא ביטוח חובה

החוק מחייב כל כלי רכב, כולל אופנוע, ברכישת ביטוח חובה, ומכאן שמו. לעתים מסתבר כי רוכב האופנוע לא רכש ביטוח חובה, או שהביטוח שנרכש אינו מכסה את הנסיעה מסיבה כלשהי. במקרים מסוג זה, ייתכן וקיימת זכאות לקבלת פיצויים מגורם אחר. כך למשל, אם נפגעתם בתאונת אופנוע עם מעורבות של כלי רכב נוסף ייתכן ואתם זכאים לפיצויים מחברת הביטוח של הרכב הפוגע, או במקרה של תאונה שנגרמה בעקבות תשתית לא תקינה (בור בכביש) ניתן יהיה לתבוע פיצוי מהעירייה.

מחפשים עורך דין תאונות אופנוע למענה מהיר, אישי ומקצועי? חייגו עכשיו אל משרד עו"ד זלצר, תקבלו הסברים מפורטים ותדעו שאתם בידיים טובות.

"המידע המוצג במאמר זה הנו מידע כללי בלבד, והוא אינו מהווה ייעוץ ו/ או חוות דעת משפטית. המחברים אינם נושאים באחריות כלשהי כלפי הקורא אשר נדרש לקבל עצה מקצועית לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים."

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות

רשלנות רפואית – תחום רחב ומורכב

רשלנות רפואית עורך דין הוא תחום רחב ומורכב למדי. חמורבי, המפורסם במלכי בבל, קבע עוד במאה ה-18 לפנה"ס שרופא שגרם נזק ייענש. חשוב להדגיש שלא

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?