טיפול מקצועי בדיני התעבורה המורכבים

טיפול מקצועי בדיני התעבורה המורכבים

תאונות דרכים הינן בין הגורמים העיקריים לפציעות קשות. בכל יום מתרחשות בכבישי ישראל תאונות, חלקן מוגדרות תאונות קשות או קטלניות. תאונה קשה יכולה להיות תאונה שבה אחד המעורבים או יותר נפגעו באורח קשה, למשל קוודריפלגיה (שיתוק בארבע הגפיים) או פרפלגיה (שיתוק בגפיים התחתונות), פגיעה מוחית, "צמח", קטיעת איברים, ועוד. תאונה מוגדרת כתאונה קטלנית בין אם הנפגע נהרג "במקום", ובין אם נפטר לאחר שפונה לבית החולים. תאונה קשה משפיעה לא רק על הנפגע אלא על סביבתו וקרוביו, במיוחד משפחתו הקרובה. הפגיעה בבני המשפחה יכולה להיות פגיעה כלכלית, אך תיתכן גם פגיעה גופנית-נפשית אפילו אם בן המשפחה עצמו לא היה מעורב בתאונה, ואפילו אם לא נכח במקום התאונה.

תאונות קשות עלולות להתרחש גם בנסיבות שונות, למשל תאונה כתוצאה מנפילה מגובה רב, התחשמלות, נפילה לבור עמוק, טביעה, ואפילו פגיעה כתוצאה מרשלנות רפואית.

במקרה שמתרחשת תאונה קשה חשוב ביותר לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות קשות אשר יסייע לכם בתקופה הקשה וילווה אתכם לאורך כל תהליך התביעה בבית המשפט. משרד עו"ד זלצר הוא משרד עו"ד בעל ותק של מעל 50 שנים בתחום ומתמחה בדיני נזיקין עם עורכי דין בעלי ניסיון אשר ילוו אתכם לאורך כל תהליך התביעה בצורה הטובה ביותר.

מה תפקידו של עורך דין תאונות קשות?

אין בי"ס או קורס הכנה להתמודדות עם תאונות קשות ותוצאותיהן. מרגע התרחשות התאונה, הנפגע ובני משפחתו נאלצים להתמודד עם מצבים שונים ומורכבים. עליהם להתרכז בריפוי ובשיקום ולא בנושאים משפטיים, בהם בד"כ גם אין להם ידע ונסיון. עורך דין מומחה ובעל נסיון בייצוג נפגעים בתאונות קשות ינחה את הנפגע ובני משפחתו ("עשה" ו"אל תעשה"), יסייע להם למצות את זכויותיהם מכל הגורמים הרלבנטיים כולל מהמוסד לביטוח לאומי, יתנהל מול הגורמים השונים, ידאג לתשלום תכוף במקרים המתאימים, יגיש תביעה לבית המשפט המוסמך בעיתוי הנכון לאחר התגבשות הנזק (אך בטרם התיישנות) וכמובן יפעל לפי מיטב ניסיונו לקבלת התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוחות, כל מקרה לנסיבותיו.

כיצד בוחרים עורך דין תאונות קשות מקצועי?

בעולם המשפט בכלל ובתביעות נזיקין בפרט יש חשיבות רבה לניסיון. כאשר בוחרים עורך דין מומחה עם ניסיון, עולה הסיכוי להגיע לתוצאות טובות יותר, במיוחד כאשר מאחוריו פסיקות משמעותיות שעד היום מצוטטות על בסיס קבוע בבתי המשפט. על כן, אם אתם רוצים להשיג את התוצאות הטובות ביותר בבית המשפט כדאי לבחור דווקא עורך דין תאונות קשות מפירמת עורכי דין מובילה בתחום. במקרים של תאונות דרכים קשות, ההבדלים בתוצאות שעורך דין מתחיל ועורך דין מנוסה יכולים להשיג יכולים להיות מאד משמעותיים מבחינת סכום הפיצויים. בתאונות קשות שאינן תאונות דרכים, בחירת עורך דין מתחיל לעומת עורך דין מנוסה יכולה גם לחרוץ את גורל התיק – דחיית התביעה או קבלת פיצויים של מליוני שקלים. למשרד עו"ד זלצר ניסיון של למעלה מחמישים שנה עם התמחות בייצוג נפגעים קשים ביותר. אז אם גם זקוקים לעורך דין תאונות קשות ורוצים את הטובים ביותר – פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם את השירות המקצועי והטוב ביותר! ואגב, עובדה מעניינת שלרוב לא יודעים – שכר הטרחה של עורך הדין בתאונת דרכים קבוע מראש בחוק ולא נקבע על ידי עורך הדין עצמו. אז איך בוחרים עורך דין מתאים לתאונות קשות? בוחרים במי שיכול להשיג עבורכם את הפיצוי הגבוה ביותר!

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות

רשלנות רפואית – תחום רחב ומורכב

רשלנות רפואית עורך דין הוא תחום רחב ומורכב למדי. חמורבי, המפורסם במלכי בבל, קבע עוד במאה ה-18 לפנה"ס שרופא שגרם נזק ייענש. חשוב להדגיש שלא

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?