דינים העוסקים באירועים שגרמו לנזק

דינים העוסקים באירועים שגרמו לנזק

דיני נזיקין הם מגוון של דינים העוסקים באירועים שהתרחשו וגרמו לנזק. דוגמאות למקרים כאלו יכולות להיות למשל אדם שהולך ברחוב ונופל בבור שלא כוסה כמו שצריך על ידי העירייה, מנתח שביצע ניתוח וגרם ברשלנותו נזק למטופל, תאונות דרכים שהסתיימו בפציעות, ביצוע פרוצדורה רפואית שגויה, אי ציוד עובד בהוראות או אמצעי בטיחות וכן הלאה. ברובם המכריע של המקרים הדרך היחידה לגרום למזיק לשלם לנפגע פיצויים בגין הנזק שנגרם הינה באמצעות הגשת תביעת נזיקין. אנשים עלולים לחשוב בטעות שתביעת נזיקין היא פשוטה – העובדות הרי די ברורות ולא ניתן להתכחש אליהן. אולם, כדאי לזכור שאל בית המשפט מגיעים עורכי דין "משופשפים" ומנוסים שינסו לעשות את הכול בכדי לפטור לחלוטין, או לכל הפחות לצמצם כמה שיותר את הפיצוי שיוטל על הנתבע – המזיק. לכן מומלץ לנפגע גם כן להגיע לבית המשפט רק בליווי של עו"ד נזיקין מומחה. משרד עו"ד זלצר הינו משרד וותיק ומוביל המספק שירותי עורך דין נזיקין תל אביב עבור ליווי בדיני נזיקין.

מהו למעשה תפקידו של עורך דין נזיקין תל אביב?

עורך דין נזיקין תל אביב (או בכל מקום אחר בארץ כולל ייצוג תושבי חוץ שנפגעו בארץ) חייב להיות בקיא היטב בדיני הנזיקין, ולדעת מהן הטענות הטובות ביותר שצריך לטעון בכדי לנצח במשפט. תפקידו של עורך דין נזיקין הוא לייצג את הנפגע בצורה המיטבית ביותר, להסביר ללקוח מהן האפשרויות העומדות בפניו בכל שלב ושלב, לטעון את הטענות בבית המשפט, ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח שלו, בבית המשפט או מחוצה לו.

כיצד בוחרים עורך דין נזיקין מקצועי?

כל אחד שמגיע למשפט נזיקין רוצה שילווה אותו עורך הדין הטוב והמקצועי ביותר, אשר יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. ולכן, כדאי מאוד לבדוק היטב שאתם בוחרים עו"ד מפירמת עורכי דין מוכרת עם ניסיון רב בתחום. רצוי לבקש המלצות ולבדוק דירוג המשרד בתחום הרלבנטי. משרד עו"ד זלצר אשר הוקם לפני יותר מ – 50 שנים, בעל ניסיון עשיר בתחום הנזיקין ובעל היסטוריה עשירה של זכייה בתיקי הפיצויים מהגבוהים ביותר בישראל. אנו מלווים את לקוחותינו בכל השלבים מ-א' עד ת', תוך הקשבה וחשיבה מחוץ לקופסא ע"מ להתאים הייצוג לנסיבות הספציפיות של כל נפגע. אז אם גם אתם נמצאים לפני משפט בדיני נזיקין ורוצים לבחור בטובים ביותר – פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

ניתן ליצור איתנו קשר ב- WhatsApp, בטלפון 03-6855959 או באמצעות מילוי הפרטים

מאמרים נוספים

עורך דין נזיקין במודיעין עילית

ביום 30.05.2024 פורסם דוח של מרכז המידע של הכנסת הכולל נתונים על היפגעות ילדים, בדגש על תאונות דרכים, בכל הארץ, ואי אפשר להתכחש לכמות האסונות

רשלנות רפואית – תחום רחב ומורכב

רשלנות רפואית עורך דין הוא תחום רחב ומורכב למדי. חמורבי, המפורסם במלכי בבל, קבע עוד במאה ה-18 לפנה"ס שרופא שגרם נזק ייענש. חשוב להדגיש שלא

לייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים ונחזור בהקדם
צרו קשר
שלום, כיצד נוכל לעזור?